Forum Forum poświęcone F1 Strona Główna    
  Profil  
FAQ Szukaj Użytkownicy Rejestracja Prywatne Wiadomości Zaloguj  

Autodromo Enzo e Dino Ferrari

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświęcone F1 Strona Główna :: Tory F1
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
manuel112
Pomocnik- Newsman



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


PostWysłany: Nie 14:48, 25 Lut 2007    Temat postu: Autodromo Enzo e Dino Ferrari

Lokalizacja: Imola, Włochy
[link widoczny dla zalogowanych]

Długość toru: 4,959 km Liczba okrążeń: 62 Pełny dystans: 307,221 km

Start wyścigu według czasu lokalnego: 14:00 Start wyścigu według naszego czasu: 14:00
Adres: Sagis, Circuit 'Enzo e Dino Ferrari',Via F. Rosselli No. 2, 40026 Imola (Bo), Italy
Telefon: +39 05 4263 4511 Fax: +39 05 423 0420


Okrążenie toru z Juanem Pablo Montoyą

To świetny tor, położony w malowniczej, typowo włoskiej okolicy. Na stosunkowo krótkiej prostej startowej przyspieszamy do dobrych 280 km/h, przed hamowaniem do 125 km/h przed szykaną Tamburello (lewo-prawo-lewo). To najlepsze miejsce do wyprzedzania, zwłaszcza dla tych z nas, którzy najlepiej i najpóźniej hamują. W środku szykany odpuszczamy lekko gaz, by wyjść z lewego zakrętu z maksymalnie otwartą przepustnicą. Przy 295 km/h dojeżdżamy do szykany lewo-prawo, po niej dojeżdżamy do nawrotu Tosa. Pokonujemy go na drugim biegu, z prędkością 95 km/h.

Potem jest podjazd pod górę (Prato Tosa) i dojście do zakrętu Piratella. Po wyboistym, lewym zakręcie, przejeżdżanym na czwartym biegu z prędkością 160 km/h, tor znowu zjeżdża w dół. Przyspieszamy do 290 km/h. Przejeżdżamy przez dwa prawe zakręty Aqua Minerale, potem jest prosta przed szykaną Variante Alta. Pokonujemy ją na trzecim biegu, z prędkością 130 km/h, najeżdżając zdecydowanie na krawężniki. Na kolejnej prostej osiągamy 300 km/h.

Hamowanie do zakrętu Rivazza z 300 km/h do 120 km/h jest bardzo trudne, znacznie obciąża hamulce. Po dwóch lewych zakrętach, oba pokonywane na trzecim biegu, przyspieszamy na prostej do 290 km/h przed szykaną Variante Bassa. Ta kombinacja zakrętów lewy-prawy to najwolniejsze miejsce na torze. Przejeżdżamy ją na drugim biegu, z prędkością 90 km/h. Wyjeżdżamy na prostą startową i zaczyna się kolejne okrążenie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświęcone F1 Strona Główna :: Tory F1 Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Charcoal2 Theme © Zarron Media

Regulamin