Forum Forum poświęcone F1 Strona Główna    
  Profil  
FAQ Szukaj Użytkownicy Rejestracja Prywatne Wiadomości Zaloguj  

Indianapolis Motor Speedway

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświęcone F1 Strona Główna :: Tory F1
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
manuel112
Pomocnik- Newsman



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


PostWysłany: Nie 14:44, 25 Lut 2007    Temat postu: Indianapolis Motor Speedway

Lokalizacja: Indianapolis, Stany Zjednoczone
[link widoczny dla zalogowanych]

Długość toru: 4,192 km Liczba okrążeń: 73 Pełny dystans: 306,016 km

Start wyścigu według czasu lokalnego: 13:00 Start wyścigu według naszego czasu: 19:00
Adres: Indianapolis Motor Speedway, 4790 West, 16th Street, Indianapolis IN 46222
Telefon: +1 317 492 6780 Fax: +1 317 492 6482


Okrążenie toru z Ralfem Schumacherem

Pod koniec prostej startowej, na której osiągamy 320 km/h na szóstym biegu, ostro hamujemy do 95 km/h przed pierwszym zakrętem. Na dwójce wjeżdżamy w ciasną środkową część toru, zbudowaną specjalnie dla potrzeb Formuły 1. Tutaj odbywa się większość manewrów wyprzedzania. Zbyt wczesne hamowanie przed tym prawym zakrętem może zakończyć się utratą pozycji, z kolei za późne oznacza przymusową wycieczkę poza tor. Również na dwójce przejeżdżamy drugi zakręt, przy prędkości 90 km/h. Dalej przejeżdżamy zakręty trzeci i czwarty, a potem, przed piątym, jest krótka prosta.

Te zakręty pokonujemy na czwórce, z prędkością pomiędzy 125 i 225 km/h. Zakręt numer sześć, lewy nawrót o 180 stopni, trzeba przejechać na dwójce, z prędkością 120 km/h. Cały czas na drugim biegu dojeżdżamy do zakrętu numer siedem, który prowadzi na wewnętrzną prostą. Tam przyspieszamy do 300 km/h na szóstce, a przed zakrętem numer osiem zwalniamy do 120 km/h. Dalej mamy "eskę" składającą się z zakrętów dziewięć i dziesięć (80 km/h w pierwszym z nich, w drugim dochodzimy do 100 km/h). Zakręt numer 11 jest nieco szybszy – trzeci bieg, 125 km/h.

Potem znów przyspieszenie – przed prawym zakrętem numer 12, wiodącym z powrotem na owalną część toru, rozpędzamy się do 250 km/h (czwarty bieg). Na piątym biegu i w tunelu aerodynamicznym za poprzedzającym samochodem możemy dojść do 280 km/h na krótkiej prostej poprzedzającej słynny zakręt 13 – jedyny nachylony, wyprofilowany łuk w Formule 1. Idealny tor jazdy wiedzie stosunkowo nisko, blisko wewnętrznej krawędzi. Wyjeżdżamy ponownie na prostą startową na szóstym biegu, przy prędkości około 305 km/h.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświęcone F1 Strona Główna :: Tory F1 Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Charcoal2 Theme © Zarron Media

Regulamin