Forum Forum poświęcone F1 Strona Główna    
  Profil  
FAQ Szukaj Użytkownicy Rejestracja Prywatne Wiadomości Zaloguj  

Albert Park Circuit

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświęcone F1 Strona Główna :: Tory F1
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
manuel112
Pomocnik- Newsman



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


PostWysłany: Nie 14:37, 25 Lut 2007    Temat postu: Albert Park Circuit

Lokalizacja: Melbourne, Australia
[link widoczny dla zalogowanych]

Długość toru: 5,303 km Liczba okrążeń: 58 Pełny dystans: 307,574 km

Start wyścigu według czasu lokalnego: 14:00 Start wyścigu według naszego czasu: 4:00
Adres: Australian Grand Prix Corporation, Grand Prix House
220 Albert Park, PO Box 577, South Melbourne, Victoria 3205
Telefon: +61 3 9258 7100 Fax: +61 3 9699 3727


Okrążenie toru z Juanem Pablo Montoyą

Na prostej start/meta rozpędzam się do około 310 km/h na szóstym biegu, hamując ostro tuż przed pierwszą szykaną (prawo-lewo) do 132 km/h na drugim biegu. Na wyjściu z drugiego zakrętu prędkość wzrasta do 219 km/h, osiągając pod koniec prostej Aughtie Drive 295 km/h na szóstym biegu. Ciasny, trzeci zakręt (w prawo) pokonuje się z prędkością 76 km/h na pierwszym biegu, tak więc trzeba przed nim jeszcze mocniej hamować niż na końcu prostej startowej.

Zaraz za trzecim zakrętem znajduje się kolejny ostry wiraż, ale już w przeciwną stronę (w lewo), który prowadzi na krótką prostą Whitford. Rozpędzam się na niej do 240 km/h, lekko naciskając na hamulec przed długim zakrętem nr 5 (w prawo), na którym prędkość spada do 230 km/h na czwartym biegu. To jeden z tych zakrętów, które na kwalifikacjach pokonuje się na pełnym gazie.

Ten fragment trzeba pokonać z największą możliwą prędkością, aby zapewnić sobie dobre wyjście na krótki odcinek prostej, na końcu której znajduje się druga szykana (następujące po sobie zakręty prawo-lewo nr 6 i 7). Przed szykaną rozpędzam się do 285 km/h na piątym biegu, hamując przed szóstym zakrętem do 123 km/h na drugim biegu.

Zakręt nr 7 w lewo pokonuje się na pełnym gazie, podobnie jak i ósmy w prawo (Lauda). Na dojściu do dziewiątego zakrętu (Clark), wchodzącego w skład trzeciej szykany, osiągam 288 km/h na szóstym biegu. Ten ostry zakręt w prawo pokonuję z prędkością 109 km/h na drugim biegu.

Zakręt nr 10 (w lewo), podobnie jak i następujący po nim odcinek łagodnie skręcającej w lewo prostej pokonuję na pełnym gazie, rozpędzając się do 288 km/h na szóstym biegu przed szybką szykaną lewo-prawo, składającą się z zakrętów 11 i 12. Pokonuje się ją na czwartym biegu przy prędkości nie spadającej poniżej 212 km/h.

Kolejne ostre hamowanie pod koniec prostej zakończonej ostrym zakrętem nr 13 w prawo (Ascari) powoduje spadek prędkości z 298 km/h na szóstym biegu do 122 km/h na dwójce. Po krótkim odcinku prostej znajduje się kolejny zakręt w prawu (Stewart), który pokonuje się z prędkością 165 km/h na trzecim biegu.

Kolejna krótka prosta powala rozpędzić się do 236 km/h na trójce, zanim zacznie się ostro hamować przed ostatnimi dwoma zakrętami (15 i 16). Pierwszy z nich (w prawo) pokonuje się na jedynce z prędkością 74 km/h. Krótkie naciśnięcie gazu i szybka zmiana biegu na trójkę przed ostatnim, dosyć wyboistym zakrętem, który prowadzi nas z powrotem na prostą start/meta.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświęcone F1 Strona Główna :: Tory F1 Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Charcoal2 Theme © Zarron Media

Regulamin