Kamil91
Administrator
Dołączył: 27 Sty 2007
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock
|
Wysłany: Nie 9:53, 25 Lut 2007 Temat postu: Interlagos - Autodromo Carlos Pace |
|
|
Lokalizacja: Sao Paulo, Brazylia
Rok budowy: 1940
Długość toru: 4,309 km
Telefon: +55 11 5666 7813
Adres: Autodromo Jose Carlos Pace, Av. Senador Teotonio Vilela, 261 Sao Paulo, Brazil
Adres www: [link widoczny dla zalogowanych]
ilość rozegranych GP:
24
rekord toru(wyścig):
2004 | 1`11.473 | J.P. Montoya, Williams-BMW FW26
rekord toru(kwalifikacje):
2004 | 1`10.646 | R. Barrichello, Ferrari F2004
najwięcej zwycięstw na tym torze:
4 M. Schumacher 7 McLaren
najwięcej pole position na tym torze:
3 A. Senna, M. Hakkinen 8 McLaren
Post został pochwalony 0 razy
|
|
manuel112
Pomocnik- Newsman
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 14:36, 25 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Okrążenie toru z Juanem Pablo Montoyą
Ten tor nie jest dużym wyzwaniem dla kierowcy. Mimo tego lubię tu się ścigać, bo to jedyna szansa dla moich kibiców z Kolumbii, by zobaczyć mój wyścig na żywo.
Dwa bardzo ważne punkty znajdują się tuż po starcie: najpierw Descida do Sol, lewy zakręt przed którym musimy wyhamować z ponad 300 km/h do 100 km/h. To idealne miejsce do wyprzedzania. Dalej mamy Senna-S, płynna kombinacja prawy-lewy, po której przejeżdżamy przez szeroki lewy zakręt Curva do Sol i wyjeżdżamy na prostą Reta Oposta.
Osiągamy tam prawie 300 km/h na szóstce, po czym hamujemy ostro przed lewym zakrętem Descida do Lago. To także niezłe miejsce do wyprzedzania.
Zakręt jest dość wyboisty, ale mimo tego przejeżdżamy go na czwórce przy około 230 km/h – po to, aby wjechać z możliwie największą prędkością w prawy zakręt Ferradura. Potem mamy ciasny prawy zakręt Laranja i od razu za nim dwójkowy Pinheirinho. Po tym lewym zakręcie przyspieszamy do około 160 km/h, przed kolejnym ostrym hamowaniem przed Pato Cotovelo. Ten nawrót, pokonywany przy 70 km/h, to najwolniejszy fragment toru, a po nim pokonujemy lewy, bardzo wyboisty zakręt Mergulho – na dwójce, przy prawie 100 km/h.
Dalej przyspieszamy przez Archibancadas. Na piątym biegu rozpędzamy się do 265 km/h i przejeżdżamy po tarce ostatniego zakrętu przed prostą startową, by uzyskać jak największą prędkość.
Post został pochwalony 0 razy
|
|