Forum Forum poświęcone F1 Strona Główna    
  Profil  
FAQ Szukaj Użytkownicy Rejestracja Prywatne Wiadomości Zaloguj  

Interlagos - Autodromo Carlos Pace

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświęcone F1 Strona Główna :: Tory F1
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil91
Administrator



Dołączył: 27 Sty 2007
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Płock

PostWysłany: Nie 9:53, 25 Lut 2007    Temat postu: Interlagos - Autodromo Carlos Pace

Lokalizacja: Sao Paulo, Brazylia
Rok budowy: 1940
Długość toru: 4,309 km
Telefon: +55 11 5666 7813
Adres: Autodromo Jose Carlos Pace, Av. Senador Teotonio Vilela, 261 Sao Paulo, Brazil
Adres www: [link widoczny dla zalogowanych]

ilość rozegranych GP:
24
rekord toru(wyścig):
2004 | 1`11.473 | J.P. Montoya, Williams-BMW FW26
rekord toru(kwalifikacje):
2004 | 1`10.646 | R. Barrichello, Ferrari F2004
najwięcej zwycięstw na tym torze:
4 M. Schumacher 7 McLaren
najwięcej pole position na tym torze:
3 A. Senna, M. Hakkinen 8 McLaren



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
manuel112
Pomocnik- Newsman



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


PostWysłany: Nie 14:36, 25 Lut 2007    Temat postu:

Okrążenie toru z Juanem Pablo Montoyą

Ten tor nie jest dużym wyzwaniem dla kierowcy. Mimo tego lubię tu się ścigać, bo to jedyna szansa dla moich kibiców z Kolumbii, by zobaczyć mój wyścig na żywo.

Dwa bardzo ważne punkty znajdują się tuż po starcie: najpierw Descida do Sol, lewy zakręt przed którym musimy wyhamować z ponad 300 km/h do 100 km/h. To idealne miejsce do wyprzedzania. Dalej mamy Senna-S, płynna kombinacja prawy-lewy, po której przejeżdżamy przez szeroki lewy zakręt Curva do Sol i wyjeżdżamy na prostą Reta Oposta.

Osiągamy tam prawie 300 km/h na szóstce, po czym hamujemy ostro przed lewym zakrętem Descida do Lago. To także niezłe miejsce do wyprzedzania.

Zakręt jest dość wyboisty, ale mimo tego przejeżdżamy go na czwórce przy około 230 km/h – po to, aby wjechać z możliwie największą prędkością w prawy zakręt Ferradura. Potem mamy ciasny prawy zakręt Laranja i od razu za nim dwójkowy Pinheirinho. Po tym lewym zakręcie przyspieszamy do około 160 km/h, przed kolejnym ostrym hamowaniem przed Pato Cotovelo. Ten nawrót, pokonywany przy 70 km/h, to najwolniejszy fragment toru, a po nim pokonujemy lewy, bardzo wyboisty zakręt Mergulho – na dwójce, przy prawie 100 km/h.

Dalej przyspieszamy przez Archibancadas. Na piątym biegu rozpędzamy się do 265 km/h i przejeżdżamy po tarce ostatniego zakrętu przed prostą startową, by uzyskać jak największą prędkość.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświęcone F1 Strona Główna :: Tory F1 Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Charcoal2 Theme © Zarron Media

Regulamin