Forum Forum poświęcone F1 Strona Główna    
  Profil  
FAQ Szukaj Użytkownicy Rejestracja Prywatne Wiadomości Zaloguj  

Nürburgring

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświęcone F1 Strona Główna :: Tory F1
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
manuel112
Pomocnik- Newsman



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


PostWysłany: Nie 14:42, 25 Lut 2007    Temat postu: Nürburgring

Lokalizacja: Nurburg/Eifel, Niemcy
[link widoczny dla zalogowanych]

Długość toru: 5,148 km Liczba okrążeń: 60 Pełny dystans: 308,863 km

Start wyścigu według czasu lokalnego: 14:00 Start wyścigu według naszego czasu: 14:00
Adres: Nurburgring GmbH, 53520 Nurburg/Eifel, Germany
Telefon: +49 2691 302 0 Fax: +49 2691 302 155


Okrążenie toru z Ralfem Schumacherem

To jeden z moich ulubionych torów, głównie ze względu na różnorodność. Do pierwszego zakrętu, Castrol S, zbliżamy się z prędkością 300 km/h na szóstym biegu. Na końcu prostej hamujemy do 90 km/h. Po tym pierwszym kluczowym miejscu przejeżdżamy przez długi lewy zakręt o 180 stopni w Mercedes Arena, a następnie mamy prawy zakręt o 90 stopni, po czym przyspieszamy do 280 km/h.

Po wyboistym zakręcie Ford, który przejeżdżamy na dwójce z prędkością 110 km/h, zjeżdżamy prostą w dół do zakrętu Dunlop. Dojeżdżamy do strefy hamowania z prędkością ponad 300 km/h. Gwałtownie hamujemy do 90 km/h. Tutaj bardzo istotne jest pojechanie właściwym torem jazdy – chodzi o to, by jak najwcześniej zacząć przyspieszać na wyjściu z nawrotu.

Potem podjeżdżamy pod górę przez Audi S do zakrętu Michelin, lewego zakrętu pod kątem 90 stopni, przejeżdżanego na trójce z prędkością 130 km/h. Następny zakręt, Bit, to jeden z najbardziej wymagających na tym torze. Jeśli chcesz osiągnąć dobry czas okrążenia, musisz przejechać tą sekcję bardzo szybko, po czym natychmiast zacząć się rozpędzać, do 280 km/h na końcu długiej prostej przed Bilstein-Bogen.

Potem przyspieszamy do 300 km/h przed szykaną Veedol, gdzie hamujemy do 95 km/h. To najlepsze miejsce do wyprzedzania. Przejeżdżamy po "tarce", by nie stracić za dużo prędkości. To samo na zakręcie Coca-Cola, ostatnim na torze. Przejeżdżamy go z prędkością 110 km/h, po krótkiej prostej, i wyjeżdżamy na prostą startową.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświęcone F1 Strona Główna :: Tory F1 Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Charcoal2 Theme © Zarron Media

Regulamin