Forum Forum poświęcone F1 Strona Główna    
  Profil  
FAQ Szukaj Użytkownicy Rejestracja Prywatne Wiadomości Zaloguj  

Hungaroring

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświęcone F1 Strona Główna :: Tory F1
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
manuel112
Pomocnik- Newsman



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


PostWysłany: Nie 14:41, 25 Lut 2007    Temat postu: Hungaroring

Lokalizacja: Budapeszt, Węgry
[link widoczny dla zalogowanych]

Długość toru: 4,381 km Liczba okrążeń: 70 Pełny dystans: 306,663 km
Najdłuższa prosta: 788 m Szerokość toru: 10-11 m

Start wyścigu według czasu lokalnego: 14:00 Start wyścigu według naszego czasu: 14:00
Adres: 2146 Mogyorod Pf. 10, Hungaroring Sport Rt., Hungary
Telefon: +36 28 444 444 Fax: +36 28 441 860


Okrążenie toru z Ralfem Schumacherem

Ten wyścig jest bardzo męczący. Jest tylko jedna prosta, na której można zaczerpnąć oddech. Po drodze do pierwszego zakrętu rozpędzamy się do prawie 300 km/h na szóstym biegu, a nawrót przejeżdżamy na dwójce, przy 135 km/h. Przed drugim zakrętem rozpędzamy się do 225 km/h na czwórce – to bardzo ważne miejsce. Zakręt jest śliski i często musimy zdjąć nogę z gazu, by nie wypaść z toru.

Ciągle na dwójce, przy 96 km/h, przejeżdżamy trzeci zakręt i wyjeżdżamy na prostą, na której rozpędzamy się do 280 km/h na szóstce. Przed czwartym zakrętem hamujemy do około 190 km/h . Kolejny zakręt, piąty, jest bardzo szeroki i wyboisty. Przejeżdżamy go na trójce, przy 130 km/h.

Na krótkiej prostej osiągamy 225 km/h na czwórce, a potem przejeżdżamy szykanę składającą się z zakrętów numer sześć i siedem. Robimy to na dwójce, przy 95 km/h. Potem mamy lewy zakręt numer osiem, przejeżdżany na trójce przy 125 km/h. Mniej więcej z taką samą prędkością pokonujemy kolejny zakręt, potem przyspieszamy na krótkiej prostej, a w dziesiąty zakręt wjeżdżamy na piątce, przy 225 km/h.

Na wyjściu z jedenastego zakrętu utrzymujemy tak dużą prędkość, jak to tylko jest możliwe – na wejściu mamy na "liczniku" 185 km/h (czwarty bieg), a za zakrętem przyspieszamy do 240 km/h. Przejeżdżamy zakręt dwunasty i przed nawrotem hamujemy do około 85 km/h. Zakręt trzynasty pokonujemy na dwójce, a kolejny nawrót na trójce, przy 135 km/h. Wyjeżdżamy z powrotem na prostą startową.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświęcone F1 Strona Główna :: Tory F1 Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Charcoal2 Theme © Zarron Media

Regulamin